Головна
>
Харчування
>
Загальна Інформація
>
Наказ №7-о, 07.01.2025 р. Про_організацію харчування учнів закладу у ІІ семестрі 2024-2025 н.р.
Харчування / Загальна Інформація
Наказ №7-о, 07.01.2025 р. Про_організацію харчування учнів закладу у ІІ семестрі 2024-2025 н.р.
03-02-2025, 12:28
УКРАЇНА
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ РАЙОН
КІЦМАНСЬКА МІСЬКА РАДА
ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ КІЦМАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ
вул. І. Миколайчука № 5, м. Кіцмань, Чернівецької обл., 59300, тел . +38(066)737-88-39
НАКАЗ
07.01.2025 м. Кіцмань № -о
Про організацію харчування учнів
у ІІ семестрі 2024/2025 н.р.
в ОЗО Кіцманський ліцей
та Валявській гімназії-
філії ОЗО Кіцманський ліцей
На виконання Законів України «Про освіту», «Про охорону дитинства», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про правовий режим воєнного стану», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Про захист населення від інфекційних хвороб», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі, схваленої Указом Президента України від 25.05.2020 № 195/2020, Постанов Кабінету Міністрів України від 28.07.2023 № 782 «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні», Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 (зі змінами), наказу Міністерства охорони здоров'я України від 25.09.2022 №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.12.2020 № 2532 «Про затвердження Гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів на потужностях, розташованих у закладах загальної середньої освіти», принципів здорового харчування, рекомендованих Всесвітньою організацією охорони на базі системи НАССР, наказу Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної військової адміністрації від 15.08.2023 № 220 «Про організацію харчування дітей у закладах дошкільної, загальної середньої та професійної (професійнотехнічної) освіти у 2023/2024н.р.», рішенням № 8/1 ХXХIХ сесії Кіцманської міської ради VІІІ скликання від 07 січня 2025 року «Про встановлення пільг з плати за харчування дітей у закладах освіти Кіцманської міської ради на 2025 рік», рішенням № 10/1 ХXХIХ сесії Кіцманської міської ради VІІІ скликання від 07 січня 2025 року «Про встановлення вартості харчування в закладах середньої та дошкільної освіти громади на 2025 рік», рішенням № 11/1 ХXХIХ сесії Кіцманської міської ради VІІІ скликання від 07 січня 2025 року «Про харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти Кіцманської громади у 2025 році», та з метою надання якісних послуг з організації харчування, забезпечення здобувачів освіти раціональним харчуванням, збереження здоров’я дітей, запобігання виникненню захворювань органів травлення,-
НАКАЗУЮ:
1. В ОЗО Кіцманський ліцей та Валявській гімназії - філії ОЗО Кіцманський ліцей забезпечити організацію харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів у ІІ семестрі 2024/2025 н.р., відповідно до 4-х тижневого меню, дотримуючись вимог чинного законодавства та забезпечення безпечного середовища в закладах освіти, в тому числі щодо захисту учасників освітнього процесу і працівників у разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру.
2. Організувати з 06.01.2025р. гаряче харчування (сніданок) для всіх учнів початкових класів (1–4 класи) ОЗО Кіцманський ліцей та Валявської гімназії – філії ОЗО Кіцманський ліцей, які здобувають освіту за очною формою навчання.
3. Обрати спосіб організації харчування, виходячи з можливостей харчоблоків закладів освіти під час воєнного стану, форми організації освітнього процесу тощо та вибрати доцільну модель організації харчування: послуги харчування – аутсорсинг.
4. У ІІ семестрі 2024/2025 н.р. організувати гаряче харчування для дітей 1-11 класів (за батьківські кошти) вартістю 50 грн.
5. Організувати безкоштовне харчування учнів 5-11 класів ОЗО Кіцманський ліцей та 5-9 класів Валявської гімназії – філії ОЗО Кіцманський ліцей (за кошти місцевого бюджету) вартістю 50 грн. для дітей таких пільгових категорій :
· діти – сироти з числа учнів 5-11-х класів;
· учні 5-11-х класів з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах;
· діти-інваліди з числа учнів 5-11-х класів;
· учні 5-11-х класів учасників ООС (АТО) за наявності посвідчення учасника бойових дій;
· учні 5-11 класів з числа внутрішньо переміщених осіб;
· учні 5-11 класів, один з батьків яких загинув під час бойових дій.
· учні 5-11 класів – діти осіб, які беруть участь у заходах пов’язаних з військовою агресією Російської Федерації проти України, за наявності посвідчення учасника бойових дій або довідки, що підтверджує безпосередню участь чи перебування у зоні бойових дій;
· учні 5-11 класів- діти осіб, які вважаються зниклими безвісти під час війни.
6. Затвердити список учнів пільгових категорій ОЗО Кіцманський ліцей, охоплених гарячим харчуванням за рахунок бюджетних коштів (додаток № 1).
7. Затвердити список учнів пільгових категорій Валявської гімназії – філії ОЗО Кіцманський ліцей, охоплених гарячим харчуванням за рахунок бюджетних коштів (додаток № 2).
8. Затвердити графік харчування учнів у шкільній їдальні ОЗО Кіцманський ліцей (додаток № 3).
9. Затвердити графік харчування учнів у шкільній їдальні Валявської гімназії - філії ОЗО Кіцманський ліцей (додаток № 4).
10. Затвердити графік чергування вчителів у шкільній їдальні ОЗО Кіцманський ліцей (додаток № 5).
11. Затвердити графік чергування вчителів у шкільній їдальні Валявської гімназії – філії ОЗО Кіцманський ліцей (додаток № 6).
12. Затвердити Положення про бракеражну комісію у закладі (додаток №7)
13. Поновити склад бракеражної комісії ОЗО Кіцманський ліцей, яка здійснює контроль готової продукції (додаток № 8).
14. Поновити склад бракеражної комісії Валявської гімназії – філії ОЗО Кіцманський ліцей, яка здійснює контроль готової продукції (додаток № 9).
15. Поновити склад робочої групи у системі НАССР ОЗО Кіцманський ліцей(додаток № 10).
16. Призначити відповідальною особою за організацію гарячого харчування учнів ОЗО Кіцманський ліцей у ІІ семестрі 2024-2025 н.р. ЗВР Зоріну БІБЛЮК.
17. Призначити відповідальною особою за організацію гарячого харчування учнів Валявської гімназії – філії ОЗО Кіцманський ліцей у ІІ семестрі 2024-2025 н.р. педагога-організатора Тетяну ЧАЯ.
18. Відповідальним за організацію харчування Зоріні БІБЛЮК та Тетяні ЧАЯ:
18.1. здійснювати контроль за станом організації та якістю харчування учнів, виконанням норм харчування, дотриманням чотиритижневого меню, санітарно-гігієнічними умовами та матеріально-технічним станом харчоблоків.
18.2. вести чіткий облік здобувачів освіти, що забезпечуються гарячим харчуванням за рахунок бюджетних, власних чи інших залучених коштів, в тому числі здобувачів освіти з особливими дієтичними потребами (за наявності). Готувати і своєчасно подавати до бухгалтерії ОЗО Кіцманський ліцей табелі по харчуванню. Термін: щомісяця, до 30-31 числа
18.3. забезпечити виконання норм харчування, неухильне дотримання нормативно правових документів щодо організації харчування.
18.4. не рідше одного разу в семестр заслуховувати питання організації харчування в закладах освіти на виробничих нарадах, засіданнях педагогічних рад, батьківських зборах тощо.
19. ФОП– Олександру ФУРМАНУ :
19.1. ФОП– Олександру ФУРМАНУ дотримуватись норм викладених у додатку 9 до постанови Кабінету Міністрів України від 4 жовтня 2024 р. № 1145 при організації харчування учнів в ОЗО Кіцманський ліцей та Валявській гімназії – філії ОЗО Кіцманський ліцей; перевірити приміщення щодо готовності до експлуатації;
19.2. проводити перевірку роботи плити, жарової шафи, холодильних камер, водонагрівача. Своєчасно усувати виявлені недоліки. Термін: щотижня.
19.3. контролювати забезпечення шкільної їдальні посудом, миючими і дезинфікуючими засобами, прибиральним інвентарем.
20. Кухарям шкільних їдалень Любові Тесліцькій та Марії БІЛОКРИЛІЙ:
22.1. Здійснювати жорсткий і дієвий контроль за кількістю та якістю продуктів харчування, які надходять до закладу освіти, відповідно до вимог технічної, якісної характеристики продуктів харчування, станом їх зберігання. Забезпечити відповідальність за використання денного запасу продуктів, повноту закладки і вихід страв, якість і своєчасне приготування їжі, дотримання технології приготування, відбір та зберігання добової проби страв, дотримання правил особистої гігієни, санітарний стан харчоблоку.
22.2. Проводити контрольну зачистку свіжих овочів у присутності медичного працівника чи особи, відповідальної за організацію харчування, результати обробки, відходи після холодної обробки або другої термічної обробки риби, м’яса зазначати у «Зошиті обліку відходів».
22.3. Складати акт із залученням членів трудового колективу закладу, якщо питома вага неїстівної частини харчових продуктів перевищує санітарні відходи та зазначати фактичну кількість відходів у зошиті обліку відходів.
22.4. Забезпечити відбір добових проб кожної страви раціону та зберігати упродовж доби до закінчення аналогічного прийому їжі наступного дня.
22.5. Видавати готові страви тільки після зняття проби медичною сестрою або особою, відповідальною за організацію харчування, та з її дозволу, відповідно до затвердженого графіка видачі їжі з харчоблоку, тільки в посуд із відповідним маркуванням.
22.6. Суворо дотримуватися санітарно-гігієнічних та протиепідемічних вимог під час зберігання, кулінарної обробки продуктів харчування, дотримуючись послідовності виробничого процесу та технології приготування їжі для дітей.
22.7. Не допускати на харчоблок сторонніх осіб, персонал без санітарного одягу.
22.8. Власним підписом засвідчувати у Журналі здоров’я працівників харчоблоку відсутність дисфункції кишечника та гострих респіраторних інфекцій.
22.9. Використовувати тільки за призначенням обладнання, посуд та інвентар харчоблоку.
22.10. Нести повну персональну відповідальність за якість та асортимент продуктів харчування та продовольчої сировини, які прийнято до закладу, відповідно до вимог технічної, якісної характеристики продуктів харчування з додержанням вимог зберігання. Здійснювати відповідний облік продуктів у Книзі складського обліку.
22.11. Контролювати умови доставки продуктів харчування та продуктової сировини до закладу.
22.12. Забезпечувати двотижневий запас продуктів тривалого терміну зберігання.
23.Підсобним працівникам харчоблоку забезпечити належне миття кухонного та столового посуду, столів відповідно до санітарних правил і норм.
24. Медичним сестрам ОЗО Кіцманський ліцей_______________ та Валявської гімназії – філії ОЗО Кіманський ліцей Марині ЛЕОНТІЙ:
24.1. Під час складання меню-розкладки дотримуватись норм виходу готових страв відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм і Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами).
24.2.Знімати пробу страв за півгодини до видачі їжі відповідно до переліку страв, наведеному в меню-розкладі, при цьому визначати фактичний вихід страв, їх температуру, смакові якості, консистенцію, запах, результати зняття проби вносити до Журналу бракеражу готової продукції.
24.3.Контролювати дотримання технології приготування страв кухарями. Контролювати якість готових страв, їх відповідність щоденному меню, виконання норм харчування.
24.4. Щодня бути присутньою під час відбору кухарем добових проб кожної страви раціону та зберігати упродовж доби до закінчення аналогічного прийому їжі наступного дня.
24.5. Контролювати виконання норм харчування у закладі загальної середньої освіти, щомісяця проводити аналіз їх виконання відповідно до затвердженого набору продуктів; кожні десять днів упродовж року, з урахуванням норм заміни продуктів, аналізувати їх за енергоцінністю. За необхідності проводити коригування харчування із зазначенням в Журналі обліку виконання норм харчування.
24.6. Розміщувати завірене керівником навчального закладу щоденне меню із зазначенням виходу кожної страви поруч з вікном видачі їжі з харчоблоку та в інформаційних куточках для батьків.
24.7. Контролювати безпечність та якість продуктів та продовольчої сировини, які надходять до закладу, реєструвати в Журналі бракеражу сирих продуктів відомість про якість продуктів, що швидко псуються.
24.8. Бути присутньою під час контрольної зачистки свіжих овочів, результати обробки, відходи після холодної обробки або другої термічної обробки риби, м’яса, зазначати у Зошиті обліку відходів.
24.9. Контролювати санітарний стан харчоблоку у закладі, своєчасне проходження медичних оглядів працівниками харчоблоку.
24.10. Забезпечити контроль за дотриманням правил особистої гігієни персоналом, перевіряти наявність гнійничкових захворювань і гострих респіраторних інфекцій у працівників харчоблоку, про що зазначати в Журналі здоров’я працівників харчоблоку.
24.11. Забезпечити контроль за дотриманням правил особистої гігієни персоналом, перевіряти наявність гнійничкових захворювань і гострих респіраторних інфекцій у працівників харчоблоку, про що зазначати в Журналі здоров’я працівників харчоблоку.
24.12.Контролювати якість готової їжі з відповідним записом у журналі.
Термін: постійно
24.13.Здійснювати контроль за веденням необхідної документації по харчоблоку закладу.
Термін: постійно
24.14. забезпечити виконання заходів з профілактики гострих кишкових та харчових отруєнь на 2024/2025 н.р.: організовувати просвітницьку роботу з формування культури здорового харчування та правильних харчових звичок у здобувачів освіти; проводити протиепідемічні заходи щодо попередження спалахів гострих кишкових інфекцій і харчових отруєнь.
Термін: постійно
24.15.Здійснювати контроль за роботою пришкільного буфету, проходження медичного огляду працівниками шкільної кухні, відповідно до існуючих вимог.
Термін: постійно
25. Заступнику директора по господарській роботі Юрію КОРОЛЮКУ та завідувачу господарством Валентині СЕРДЮК:
25.1. Забезпечити безперебійне водопостачання та водовідведення у їдальні. Термін: постійно
25.2. Організувати роботу щодо покращення матеріально-технічного забезпечення торгово-виробничих процесів в їдальнях закладів освіти, впровадження нових енергозберігаючих технологій, форм обслуговування, столового та кухонного інвентаря, технологічного та холодильного обладнання харчоблоків Термін: постійно
26. Комісії з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини:
26.1. Контролювати якість готових страв, їх відповідність щоденному меню, виконання норм харчування.
26.2. Приймати продукти харчування та продовольчу сировину лише за наявності супровідних документів, які підтверджують відповідність даної продукції.
26.3. При встановленні недоброякісності будь-якого продукту, комісією з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини складати акт у трьох примірниках та недоброякісну продукцію разом із актом повертати постачальнику або підприємцю, що організовує харчування.
26.4. При виявленні нестачі або надлишку одного з видів продуктів надалі приймання продуктів здійснювати за участю представника постачальника або підприємця, що організовує харчування, а також чергового вчителя, результати оформляти актом приймання.
27. Робочій групі у системі НАССР в ОЗО Кіцманський ліцей:
27.1. Забезпечити ефективне функціонування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) на харчоблоці закладу.
27.2. здійснювати постійний контроль за додержанням дітьми правил особистої гігієни, санітарно-технічним станом обідньої зали, харчоблоку, дотриманням режиму і графіків харчування дітей, чергуванням педагогічних працівників в обідньому залі.
28. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор закладу Оксана МАРУСЯК
Виконавці:
Зоріна БІБЛЮК
0660874616
Тетяна ЧАЯ
0668406625
З наказом ознайомлені: Зоріна БІБЛЮК Юрій КОРОЛЮК
Тетяна ЧАЯ Марія БІЛОКРИЛА
Марина ЛЕОНТІЙ Валентина СЕРДЮК
Любов ТЕСЛІЦЬКА
Олександр ФУРМАН
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом ОЗО Кіцманський ліцей
від 07.01.2025 р. №7-о
Список
учнів пільгових категорій, охоплених гарячим харчуванням
за бюджетні кошти в ОЗО Кіцманський ліцей
в ІІ семестрі 2024-2025 н.р.
· діти – інваліди з числа учнів 5-11-х класів:
П.І.П.
|
Дата народж.
|
Клас
|
Підтверджуючі документи
|
Місце приписки/
місце проживання
|
|
1.
|
Король Олександр Іванович
|
09.08.2012
|
6-в
|
Посвідчення
Управління праці та соціального захисту населення
Кіцманської РДА від 10.10.2018р. Серія ААГ № 085001
Термін дії посвідчення:
з 18.05.2018 р. по 08.08.2030 р.
|
м. Кіцмань
вул. Миру,7
|
2.
|
Шородок Назар Русланович
|
03.03.2013
|
6-в
|
Довідка взамін посвідчення
Управління праці та соціального захисту населення
Кіцманської РДА від 07.03.2024р. №197/08-01-27
Термін дії посвідчення:
з 19.01.2024 р. по 14.01.2026 р.
|
м. Кіцмань вул.Садова,10
|
3.
|
Власов Антон Павлович
|
24.10.2010
|
8-а
|
Посвідчення
Управління праці та соціального захисту населення
Кіцманської РДА
Серія ДДА № 062348
Термін дії посвідчення:
з 10.06.2023р. по 20.06.2025р.
|
м. Кіцмань вул. Київська,21б
|
4.
|
Біблюк Анна – Ліза
|
11.07. 2009
|
10-б
|
Посвідчення
Управління праці та соціального захисту населення
Кіцманської РДА від 25.08.2016р. Серія ААГ № 165629
Термін дії посвідчення:
з 11.10.2020р. по 22.10.2025р
|
с. Суховерхів
вул. Буковинська,32
|
5.
|
Півторан Ірина Сергіївна
|
16.09.2008
|
10-б
|
Довідка
Управління праці та соціального захисту населення
Кіцманської РДА від 26.07.2018р. № 969
Термін дії довідки: з 24.07.2018р. по 15.09.2026р.
|
м. Кіцмань
вул. Садова,29
|
Ткачук Михайло Миколайович
|
09.06.2009
|
11-в
|
Посвідчення
Управління праці та соціального захисту населення
Кіцманської РДА від 30.09.2011р. Серія ААБ № 107594
Термін дії посвідчення:
з 05.05.2023р. по 13.11.2025р
|
м. Кіцмань
вул.Шевченка,19
|
|
7.
|
Гаванос Вероніка Віталіївна
|
25.09.2007
|
11-в
|
Посвідчення
Управління праці та соціального захисту населення
Кіцманської РДА від 30.09.2011р. Серія ААБ № 107594
Термін дії посвідчення:
з 20.10.2008р. по 24.09.2025р
|
м. Кіцмань вул. Незалежності 8/45
|
8.
|
Маринюк Назар Васильович
|
27.07.2013р.н.
|
6-б
|
Довідка
взамін посвідчення
Управління праці та соціального захисту населення
Кіцманської РДА від 17.10.2024р. №666/08-01-27
Термін дії посвідчення:
з 23.07.2024 р. по 14.07.2026 р.
|
с. Лашківка
вул. Івана Котляревського,5
|
9.
|
Біблюк Владислав Іванович
|
15.02.2013р.н.
|
6-а
|
Довідка
взамін посвідчення
Управління праці та соціального захисту населення
Кіцманської РДА від 12.12.2024р. №752/08-01-27
Термін дії посвідчення:
з 18.11.2024 р. по 04.11.2026 р.
|
м. Кіцмань
вул. Буковинська,7
|
№ п/п
|
Клас
|
П.І.П. учня
|
П.І. П. батька
|
№ посвідчення
|
Місце приписки/місце проживання
|
1
|
5-а
|
Попеску Ілля Дмитрович
|
Попеску Дмитро Мирославович
|
Серія УБД
№716118
|
м. Кіцмань
вул. Франка,33
|
2
|
5-а
|
Візнюк Олександр Степанович
|
Візнюк Степан Георгійович
|
Серія УБД
№561953
|
м. Кіцмань
вул. Чапаєва,16
|
3
|
5-а
|
Качур Олександр Богданович
|
Качур Богдан Дмитрович
|
Серія УБД №854261
|
с. Ошихліби
вул. Молодіжна,17
|
4
|
5-а
|
Руснак Катерина Юріївна
|
Руснак Юрій Якович
|
Серія УБД №298140
|
м. Кіцмань
вул. Незалежності,2б/15
|
5
|
5-б
|
Ориняк Дмитро Тарасович
|
Ориняк Тарас Васильович
|
Серія УБД №527192
|
м. Кіцмань
вул.Франка,18
|
6
|
6-а
|
Чинчик Еліна Василівна
|
Чинчик Василь Сергійович
|
Серія УБД
№002695
|
м. Кіцмань
вул. Незалежності,49/2
|
7
|
6-а
|
Вовкович Валерія Валерівна
|
Вовкович Валерій Юрійович
|
Серія АА
№378860
|
м. Кіцмань
вул.Кобилянська,2
|
8
|
6-а
|
Кав’юк Марко Юрійович
|
Кав’юк Юрій Васильович
|
Серія В-П
№ 049092
|
м. Кіцмань
вул. Чагор,7
|
9
|
6-а
|
Маколінець Кирил Іванович
|
Маколінець Іван Іванович
|
Серія УБД
№723482
|
м. Кіцмань
вул. Сковороди,27
|
10
|
6-а
|
Ковблик Сюзанна Іванівна
|
Ковблик Іван Юрійович
|
Серія УБД
№857129
|
с.Суховерхів
вул.Центральна,7
|
11
|
6-б
|
Вирстюк Іван Васильович
|
Вирстюк Василь Степанович
|
Серія УБД
№012085
|
м. Кіцмань
вул. Черняховського,31
|
12
|
6-б
|
Антонюк Оксана Степанівна
|
Антонюк Степан Дмитрович
|
Серія УБД
№075330
|
с. Ошихліби
вул. С. Наливайка,4
|
13
|
6-б
|
Чумаченко Павла-Ноемі
|
Волощук Павло Іванович
|
Серія УБД
№019622
|
м. Кіцмань
вул. Шевченка,50
|
14
|
6-б
|
Скорик Марія Андріївна
|
Скорик Андрій Мар’янович
|
Серія МВ
№021529
|
м. Кіцмань
вул.Українська,34а/8
|
15
|
6-в
|
Андроник Дмитро Олегович
|
Андроник Олег Ілліч
|
Серія УБД
№523759
|
м. Кіцмань
вул. Сковороди,16
|
16
|
6-в
|
Бадічел Анастасія Ігорівна
|
Бадічел Ігор Іванович
|
Серія УБД
№685131
|
м. Кіцмань
вул.Шевченка,33
|
17
|
6-в
|
Барбір Максим Сергійович
|
Барбір Сергій Євгенович
|
Серія УБД
№563865
|
м. Кіцмань
вул. І.Франка,3
|
18
|
6-в
|
Маковійчук Анна Іванівна
|
Маковійчук Іван Іларійович
|
Серія УБД
№613075
|
м. Кіцмань
вул.Кобилянської,4
|
19
|
6-в
|
Воронцов Олександр Дмитрович
|
Гауєр Алла Михайлівна
|
Серія УБД
№364047
|
м. Кіцмань
вул. Незалежності,
30/12
|
20
|
7-а
|
Сенищ Софія Анатоліївна
|
Сенищ Анатолій Миронович
|
Серія УБД
№226105
|
м. Кіцмань
вул. Сковороди,25
|
21
|
7-а
|
Руснак Анастасія Юріївна
|
Руснак Юрій Якович
|
Серія УБД
№298140
|
м. Кіцмань
вул. Незалежності, 2/15
|
22
|
7-а
|
Пуршага Надія Назаріївна
|
Пуршага Назар Федорович
|
Серія УБД
№809062
|
м. Кіцмань вул. Квітнева,5/9
|
23
|
7-в
|
Коркач Матвій Андрійович
|
Коркач Андрій Володимирович
|
Серія УБД
№776016
|
м. Кіцмань вул.Суворова,14
|
24
|
8-а
|
Цвіркун Артем Павлович
|
Цвіркун Павло Михайлович
|
Серія УБД №170394
|
м. Кіцмань
вул. Стуса,21
|
25
|
8-а
|
Георгіца Богдан Тарасович
|
Георгіца Тарас Михайлович
|
Серія УБД №685143
|
м. Кіцмань
вул. Довбуша,14
|
26
|
8-б
|
Андроник Віолета Іллівна
|
Андроник Олег Ілліч
|
Серія УБД
№523759
|
м. Кіцмань
вул. Сковороди,16
|
27
|
8-б
|
Лободюк Катерина Володимирівна
|
Лободюк Володимир Ілліч
|
Серія АА
№355633
|
м. Кіцмань
вул. Яричевського,8
|
28
|
8-б
|
Полатайчук Себастіян Віталійович
|
Полатайчук Віталій Петрович
|
Серія АА
№335801
|
м. Кіцмань
вул. Л.Кобилиці,1
|
29
|
8-б
|
Понюк Роман Володимирович
|
Понюк Володимир Романович
|
Серія УБД №146745
|
м. Кіцмань
вул. Першотравнева,14
|
30
|
8-б
|
Северин Станіслав Олександрович
|
Северин Олександр Іванович
|
Серія УБД №170340
|
с. Витилівка
вул. Сидіра Воробкевича,4
|
31
|
8-б
|
Тонієвич Анна Михайлівна
|
Тонієвич Михайло Васильович
|
Серія УБД №028903
|
с. Лашківка
вул. Ольги Кобилянської,4
|
32
|
8-б
|
Королюк Вікторія Віталіївна
|
Королюк Віталій Юрійович
|
Серія УБД
№519722
|
м. Кіцмань
пр. Сонячний,7
|
33
|
8-в
|
Антонюк Микола Степанович
|
Антонюк Степан Дмитрович
|
Серія УБД
№075330
|
с. Ошихліби
вул. С. Наливайка,4
|
34
|
8-в
|
Балан Максим Володимирович
|
Балан Володимир Олександрович
|
Серія УБД
№809022
|
м. Кіцмань вул. Космонавтів,1
|
35
|
8-в
|
Королюк Вікторія Юріївна
|
Королюк Юрій Григорович
|
Серія УБД
№498749
|
м. Кіцмань вул.
Одеська, 2/1
|
36
|
9-а
|
Ваврисюк Софія Костянтинівна
|
Ваврисюк Костянтин Володимирович
|
Серія УБД
№524808
|
м.Кіцмань
вул. Чапаєва,27
|
37
|
9-а
|
Колесник Кіра- Марія Тарасівна
|
Колесник Тарас Дмитрович
|
Серія ААБ
№024849
Серія УБД
№101665
|
м. Кіцмань
вул. Українська, 30/12
|
38
|
9-б
|
Гаврилюк Кароліна Валентинівна
|
Гаврилюк Валентин Васильович
|
Серія УБД
№867018
|
м. Кіцмань
вул.Лінькова,4
|
39
|
9-в
|
Музика Віолетта Михайлівна
|
Музика Михайло Богданович
|
Серія УБД
№170336
|
с.Суховерхів
вул.Центральна,10
|
40
|
9-в
|
Димуряк Серафим Русланович
|
Димуряк Руслан Васильович
|
Серія УБД
№878069
|
м. Кіцмань
вул.9 травня,39
|
41
|
10-а
|
Гресь Людмила Миколаївна
|
Гресь Микола Олександрович
|
Серія УБД
№519720
|
м. Кіцмань
вул. Незалежності,
52б/12
|
42
|
10-а
|
Цвіркун Богдан Павлович
|
Цвіркун Павло Михайлович
|
Серія УБД №170394
|
м. Кіцмань
вул. Стуса,21
|
43
|
10-б
|
Кав’юк Пантелеймон Юрійович
|
Кав’юк Юрій Васильович
|
Серія В-П
№ 049092
|
м. Кіцмань
вул. Чагор,7
|
44
|
10-б
|
Пашко Єлизавета Олегівна
|
Пашко Олег Миколайович
|
Серія УБД №613043
|
с.Суховерхів
вул. Мічуріна,20
|
45
|
10-в
|
Візнюк Христина Степанівна
|
Візнюк Степан Георгійович
|
Серія УБД
№561953
|
м. Кіцмань
вул. Чапаєва,16
|
46
|
11-а
|
Кушнірик Євген Олександрович
|
Кушнірик Олександр Миколайович
|
Серія УБД №443890
|
с. Лашківка
вул. Львівська,12
|
47
|
11-а
|
Герман Микола Миколайович
|
Герман Микола Миколайович
|
Серія АА №378983
|
м. Кіцмань пр. Черняховського,1
|
48
|
11-а
|
Булавка Андрій Олександрович
|
Булавка Олександр Олександрович
|
Серія УБД №239738
|
м. Кіцмань пр. Одеський,2
|
49
|
11-б
|
Дячук Анастасія Василівна
|
Дячук Василь Іванович
|
Серія УБД
№146622
|
с. Кліводин,
вул. Головна,3
|
50
|
11-б
|
Скорик Юлія Андріївна
|
Скорик Андрій Мар’янович
|
Серія МВ
№021529
|
м. Кіцмань
вул.Українська,34а/8
|
51
|
11-б
|
Ходосевич Віталіна Володимирівна
|
Ходосевич Володимир Володимирович
|
Серія УБД
№610731
|
с. Витилівка
|
52
|
11-б
|
Барбір Анастасія Сергіївна
|
Барбір Сергій Євгенович
|
Серія УБД
№563865
|
м. Кіцмань
вул. І.Франка,3
|
53
|
11-б
|
Громницька Анастасія Віталіївна
|
Громницький Віталій Володимирович
|
Серія УБД
№681897
|
м. Кіцмань вул. Івони Павлюк,30
|
54
|
11-в
|
Кожухар Віра Вікторівна
|
Кожухар Віктор Васильович
|
Серія АА
№477288
|
м. Кіцмань
вул. Сковороди,43
|
55
|
11-в
|
Ахтемійчук Ірина Миколаївна
|
Ахтемійчук Микола Миколайович
|
Серія УБД
№244830
|
м. Кіцмань
вул. Л. Чайкіної,2
|
56
|
10-А
|
Козик Максим Володимирович
|
Козик Володимир Іванович
|
Посвідчення
серія А №192699
|
м. Кіцмань
вул. Садова,39а
|
57
|
7-Б
|
Запаранюк Ангеліна Олександрівна
|
Запаранюк Олександр Миколайович
|
Посвідчення
серія УБД №645618
|
м. Кіцмань
вул. Незалежності, 4/3
|
58
|
8-А
|
Гунчак Ольга Ярославівна
|
Гунчак Ярослав Олександрович
|
Посвідчення
серія МІУ №009027
|
м. Кіцмань
вул. Черняховського,16
|
59
|
6-б
|
Терентяк Артем Русланович
|
Терентяк Руслан Сергійович
|
Посвідчення
серія МВ №021354
|
с. Суховерхів
вул. Центральна,16
|
№ п/п
|
Клас
|
П.І.П. учня
|
П.І. П. батька
|
Довідка
|
Місце приписки/місце проживання
|
1.
|
5-а
|
Бизин Іван Олександрович
|
Бизин Олександр Омелянович
|
Свідоцтво про смерть від 20.01.2023р серія
І-МИ №262157
Посвідчення дитини військовослужбовця, який загинув
Серія ДВ
№020483
|
м. Кіцмань
вул. Черняховського,5б
|
2.
|
9-а
|
Четверіков Ярослав Костянтинович
27.08.2010 р.н.
|
Четверіков Костянтин Михайлович
|
Посвідчення члена сім’ї батька Четверікова Андрія Костянтиновича, військовослужбовця який загинув(помер) чи пропав безвісти під час проходження військової служби
серія ЧС № 082949 від 12.06.2023р.
|
м. Кіцмань
вул. Тобілевича,19
|
3.
|
5-б
|
Рябченко Максим Михайлович
|
Рябченко Михайло Сергійович
|
Довідка
військової частини А2582
Код 26606970
від 24.09.2024 №1543
|
м. Кіцмань
вул. Сковороди,22
|
№ з/п
|
Прізвище, ім’я по батькові
|
Дата народження, клас
|
Наявність підтверджуючого документа про надання статусу, позбавлених батьківського піклування
|
Місце приписки/місце проживання
|
1.
|
Дутчак Юстина Петрівна
|
9-в
|
Розпорядження голови РДА
м. Заліщики від 25.01.2018 №26-од
|
м. Кіцмань
вул.Тургєнєва,19-а
|
2.
|
Потьомкін Юрій Іванович
|
7-в
|
Рішення №125/9 від 16.03.2022 про встановлення опіки над малолітніми: Потьомкіним Ю.І. та Потьомкіним Б.І.
|
м. Кіцмань
вул.Федьковича,12а
|
· діти – сироти з числа учнів 1-11-х класів :
№
п/п
|
П.І.П.
|
Дата народж.
|
Клас
|
Підтверджуючі документи
|
Місце приписки/
місце проживання
|
1.
|
Підгорний Михайло Вікторович
|
16.01.
2008 р.н.
|
10-б
|
Рішення
Виконавчого комітету Кіцманської міської ради
від 16.10.2024 №374/10
Про надання статусу «дитина-сирота» неповнолітньому Підгорному Михайлу Вікторовичу, 16 січня 2008 року народження
|
м.Кіцмань
вул. Залізнична,20
|
№
зп
|
Прізвище, Ім’я дитини
|
Дата народження
|
Клас
|
З якого міста прибув
|
1
|
Шанабліх Аіша
Мотасемівна
|
27.02.2014
|
5-а
|
Луганська обл., смт.Криничне
|
2
|
Шейко Ярослав Миколайович
|
27.09.2013
|
5-а
|
Херсонська обл., Херсонський р-н., с-ще Розлив
|
3
|
Різіна Софія Денисівна
|
06.01.2014
|
5-а
|
м. Покровськ Донецької обл.
|
4
|
Хан Даніїл Сергійович
|
16.01.2013
|
6-а
|
Херсонська обл.
м.Херсон
р-н Суворовський
|
5
|
Сахненко Кіра Романівна
|
28.07.2012
|
6-а
|
Харківська обл.,Чугуївський р-н., смт.Есхар
|
6
|
Яблуновський Єлисей Сергійович
|
10.09.2013
|
6-а
|
с. Котлярева
Миколаївська обл.
|
7
|
Романова Катерина Олександрівна
|
21.10.2013
|
6-б
|
Вознесенський район
Запорізька обл.
|
8
|
Андрієвська Вероніка Сергіївна
|
02.10.2013
|
6-б
|
Сумська обл., Сумський р-н., с-ще Краснопілля
|
9
|
Власова Валерія Ігорівна
|
05.07.2013
|
6-в
|
Луганська обл.
м. Рубіжне
|
10
|
Данильченко Мілана Олексіівна
|
07.09.2012
|
6-в
|
Харківська обл.
Харківський р-н смт. Бабаї
|
11
|
Кокорін Єгор Антонович
|
17.03.2012
|
7-а
|
Харківська обл.
м. Харків
|
12
|
Гуцан Софія Олександрівна
|
28.04.2012
|
7-б
|
м. Бахмут
Донецька обл.
|
13
|
Денисович Ганна Володимирівна
|
29.09.2011
|
7-б
|
Донецької обл.
м. Торецьк
|
14
|
Коваль Данило Олександрович
|
05.08.2011
|
7-б
|
Запорізька обл.
с. Новомиколаївка
|
15
|
Токарев Данило Костянтинович
|
30.04.2012
|
7-б
|
Луганська обл.
с. Новочервоне
|
16
|
Брегвадзе Ілля Тимурович
|
20.05.2012
|
7-в
|
Луганська обл.
м. Стаханов
|
17
|
Орлова Лада Ігорівна
|
17.02.2011
|
8-б
|
м. Бахмут Донецька обл.
|
18
|
Липкін Микола Андрійович
|
05.10.2010
|
8-в
|
Харківська обл. м. Лозове
|
19
|
Гарбар Анна-Марія Анатоліївна
|
27.06.2010
|
8-в
|
Донецька обл.
м. Маріуполь
|
20
|
Дєньченко Олександр Миколайович
|
16.05.2011
|
8-в
|
Донецька обл. Шахтарський р-н.с. Дмитрівка
|
21
|
Андієвський Нікіта Сергійович
|
08.04.2010
|
9-в
|
Сумська обл., Сумський р-н.,с-ще Краснопілля
|
22
|
Архіпов Денис Андрійович
|
12.11.2010
|
9-в
|
Херсонська обл., Каховський р-н.,смт. Верхній Рогачик
|
23
|
Синицин Давид Ратмирович
|
15.11.2009
|
9-в
|
Донецька обл.,м. Вугледар
|
24
|
Токарев Денис Сергійович
|
16.10.2008
|
10-в
|
Луганська обл. с. Новочервоне
|
25
|
Яцун Мірра Олександрівна
|
21.01.2009
|
10-в
|
смт. Нью-Йорк
Донецької обл.
|
26
|
Яценко Анастасія Олегівна
|
24.11.2007
|
11-а
|
м. Харків
|
27
|
Семірненко Ярина Денисівна
|
10.07.2012
|
7-б
|
Сумська обл.,
м. Суми
|
(Додаток №2)
Затверджено наказом
ОЗО Кіцманський ліцей
від 07.01.2025 р. №7-о
Список
учнів пільгових категорій, охоплених гарячим харчуванням
за бюджетні кошти у Валявській гімназії - філії ОЗО Кіцманський ліцей
в ІІ семестрі 2024/2025 н.р.
· діти – інваліди з числа учнів 1-11-х класів:
№ п/п
|
П.І.П.
|
Дата народж.
|
Клас
|
Підтверджуючі документи
|
Місце приписки/
місце проживання
|
1.
|
Моргоч Денис Борисович
|
31.12.
2009
|
9
|
Довідка взамін посвідчення видана відділом №1 (м.Кіцмань) управління праці та соціального захисту населення Чернівецької РВА №62 від 22.01.2024
|
с. Валява, вул. Космонавтів, 18
|
· учні 1-11-х класів з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах
№з/п
|
П.І.П дитини
|
Клас
|
Висновок ІРЦ
|
Адреса, де приписана та проживає
|
|
|
|
|
|
• учні 1-4-х класів із малозабезпечених сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України « Про державу соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям» :
№ п/п
|
Прізвище, ім’я дитини
|
клас
|
№ довідки
|
Категорія
|
Термін харчування
|
|
|
|
|
|
|
· учні 1-11-х класів учасників ООС (АТО) та учасників бойових дій, за наявності посвідчення учасника бойових дій;
№ п/п
|
Клас
|
П.І.П. учня
|
П.І. П. батька
|
№ посвідчення
|
Місце приписки/місце проживання
|
1
|
5
|
Фарбатюк Крістіна Миколаївна
|
Фарбатюк Микола Васильович
|
№446688
|
с.Валява вул. Космонавтів, 5
|
2
|
5
|
Гоян Дарія Любомирівна
|
Гоян Любомир Юрійович
|
№133541
|
с.Валява вул. Селянського Повстання, 18
|
3
|
6
|
Лунгу-Янакі Станіслав Вікторович
|
Лунгу-Янакі Віта Іванівна
|
№482606
|
с.Валява вул. Молодіжна
|
4
|
7
|
Фарбатюк Тетяна Миколаївна
|
Фарбатюк Микола Васильович
|
№446688
|
с.Валява вул. Космонавтів, 5
|
5
|
8
|
Кирстя Аліса Олександрівна
|
Кирстя Олександр васильович
|
№ 519637
|
с.Валява вул. Буковинська, 29
|
6
|
8
|
Гоян Олена Любомирівна
|
Гоян Любомир Юрійович
|
№133541
|
с.Валява вул. Селянського Повстання, 18
|
7
|
9
|
Ватрич Олександр Дмитрович
|
Ватрич Дмитро Васильович
|
№349097
|
с.Валява вул. Селянського повстання
|
· Харчується безкоштовно за рішенням виконавчого комітету Кіцманської міської ради
№п/п
|
Прізвище ім’я
|
Пільга
|
Клас
|
|
|
|
|
· учні 1-11 класів з числа внутрішньо переміщених осіб:
№
зп
|
Прізвище, Ім’я дитини
|
Дата народження
|
Клас
|
З якого міста прибув
|
1.
|
Шевченко Софія Ігорівна
|
21.10.2012
|
5
|
Селище Олександрівка Донецької області
|
· учні 1-11 класів – діти осіб, які беруть участь у заходах пов’язаних з військовою агресією Російської Федерації проти України, за наявності довідки, що підтверджує таку участь, згідно з додатком 6 затвердженим Постановою КМ №1193 від 21.10.2022 та загинули під час бойових дій
№ п/п
|
Клас
|
П.І.П. учня
|
П.І. П. батька
|
Довідка
|
Місце приписки/місце проживання
|
· учні 1-11-х класів, які позбавлені батьківського піклування
№ з/п
|
Прізвище, ім’я по батькові
|
Дата народження, клас
|
Наявність підтверджуючого документа про надання статусу, позбавлених батьківського піклування
|
Місце приписки/місце проживання
|
|
|
|
|
|
Додаток №3
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ ОЗО Кіцманський ліцей
від 07.01.2025 р. №7-о
Графік
харчування учнів в ОЗО Кіцманський ліцей
під час очної форми навчання
в ІІ семестрі
2024/2025 н.р.
Дні тижня
|
2 перерва
|
3 перерва
|
Понеділок
Вівторок
Середа
Четвер
П’ятниця
|
1-5 класи
|
6-11 класи
|
Додаток №4
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ ОЗО Кіцманський ліцей
від 07.01.2025 р. №7-о
Графік
харчування учнів у Валявській гімназії - філії ОЗО Кіцманський ліцей
під час очної форми навчання
в ІІ семестрі
2024/2025 н.р.
Дні тижня
|
2 перерва
(10.40-11.00 год.)
|
3 перерва
(11.45-12.05 год.)
|
Понеділок
Вівторок
Середа
Четвер
П’ятниця
|
1-4 класи
|
5-9 класи
|
Додаток №5
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ ОЗО Кіцманський ліцей
від 07.01.2025 р. №7-о
Графік
чергування вчителів у шкільній їдальні
ОЗО Кіцманський ліцей
під час очної форми навчання
в ІІ семестрі 2024-2025 н.р.
Дні тижня
|
2 перерва
|
3 перерва
|
Понеділок
Вівторок
Середа
Четвер
П’ятниця
|
Королюк О.К.
Пукало М.Г.
Корост Г.С.
Літун О.В.
Гуцуляк І.І.
Булега С.Я.
Ковальська О.В.
Боднарюк О.В.
Лакуста Т.В.
Богданюк Л.М.
Шаламай Т.В.
Чепенко Т.В.
Савчук М.М
|
Марусяк О.О.
Гніда Д.І.
Токарчик Л.Я.
Петракович В.П.
Біблюк Д.В.
Півторан Я.Я.
Магун І.І.
Пентелюк Г.В.
Щипанська Н.В.
Бугай Л.В.
Мельничук О.В.
Маначинська Л.В.
Бужак Г.Д.
Козьма О.Я.
Дуткович М.Г.
|
Додаток №6
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ ОЗО Кіцманський ліцей
від 07.01.2025 р. №7-о
Графік
чергування вчителів у шкільній їдальні
Валявської гімназії – філії ОЗО Кіцманський ліцей
під час очної форми навчання
в ІІ семестрі 2024-2025 н.р.
Дні тижня
|
2,3 перерва
|
Понеділок
Вівторок
|
Кіцул Людмила Василівна
|
Середа
Четвер
|
Чая Тетяна Леонідівна
|
П’ятниця
|
Руснак Марія Григорівна
|
Додаток №7
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ ОЗО Кіцманський ліцей
07.01.2025 р. №7-о
ПОЛОЖЕННЯ
про бракеражну комісію
в ОЗО Кіцманський ліцей та
Валявській гімназії – філії ОЗО Кіцманський ліцей
1. Загальні положення
1.1. Це положення встановлює основні завдання, функції, права, обов'язки, склад, відповідальність, організацію і порядок роботи бракеражної комісії.
1.2. Робота бракеражної комісії ґрунтується на принципах колегіальності управлінню закладом, здійснюється відповідно до Статуту школи.
1.3. Метою бракеражної комісії є забезпечення гарантій якісного та безпечного харчування учнів.
1.4. Для досягнення поставленої мети бракеражна комісія здійснює контроль за організацією харчування дітей, дотриманням санітарногігієнічних вимог під час приготування та роздачі їжі (оцінка і прийняття рішень про придатність продукції до реалізації).
2. Порядок створення бракеражної комісії, її склад та функції.
2.1 Бракеражна комісія створюється наказом керівника школи на початку навчального року.
2.2. Бракеражна комісія налічує 3-4 члени, зокрема:
• Голова комісії (відповідальна за орган.зацію харчування);
• Члени комісії: медична сестра, кухар ( за згодою) завгосп.
2.3. За необхідності в склад бракеражної комісії можуть бути включені інші працівники закладу та представники батьківського комітету закладу.
2.4. Діяльність бракеражної комісії регламентується дійсним Положенням, яке затверджене керівником закладу повноваження комісії
2.5. Бракеражна комісія:
• контролює дотримання санітарно-гігієнічних норм під час доставки та розвантаження продуктів харчування:
• перевіряє на придатність складські та інші приміщення, призначені для зберігання продуктів харчування, а також дотримання правил та умов їх зберігання;
• стежить за правильністю складання меню.
• контролює терміни реалізації продуктів харчування і якість готування їжі;
• перевіряє відповідність їжі фізіологічним потребам учнів в основних харчових речовинах;
• стежить за дотриманням правил особистої гігієни працівниками харчоблоку;
• періодично присутня при закладці основних продуктів, перевіряє вихід страв;
• органолептично оцінює готову їжу, тобто визначає її колір, смак, консистенцію, жорсткість, соковитість;
• перевіряє відповідність обсягів приготовленого харчування обсягу разових порцій і кількості дітей.
3. Оцінювання організації харчування в школі.
3.1. Результати перевірки виходу страв, їх якості відбиваються в бракеражному журналі. У разі виявлення будь-яких порушень, зауважень бракеражна комісія має право призупинити видачу готової їжі до вживання необхідних заходів щодо усунення зауважень.
3.2. Зауваження та порушення, установлені комісією в організації харчування учнів, фіксують у бракеражному журналі, акті.
3.3. Адміністрація школи зобов’язана сприяти в діяльності бракеражній комісії та вживати заходів до усунення порушень і зауважень, виявлених комісією.
4. Зміст і форми роботи.
4.1. Бракеражна комісія щодня приходить на зняття бракеражної проби за 30 хвилин до початку роздачі готової їжі. Попередньо повинна ознайомитися з меню: в ньому повинні бути повне найменування страви; вихід порцій. Меню має бути затверджене керівником школи.
4.2. Бракеражну пробу беруть із загального котла, попередньо перемішавши ретельно їжу в казані. Бракераж починають з страв, що мають слабовираженний запах і смак (супи і т.п.), а потім дегустують ті страви, смак і запах яких виражені виразніше, солодкі страви дегустуються в останню чергу.
4.3 . Результати бракеражної проби заносяться в Журнал бракеражу готової продукції. Журнал повинен бути прошнурований, пронумерований та скріплений печаткою. Зберігається у медичної сестри.
4.4. Медична сестра перевіряє наявність контрольної страви і добової проби . Для визначення правильності ваги штучних готових виробів і напівфабрикатів одночасно зважуються 5-10 порцій кожного виду, а каш, гарнірів та інших нештучних страв і виробів - шляхом зважування порцій , взятих при відпустці з харчоблоку.
4.5. Для проведення бракеражу необхідно мати на харчоблоці ваги, харчовий термометр, чайник з окропом для ополіскування приладів, дві ложки, вилку, тарілку з зазначенням ваги на зворотному боці.
6. Відповідальність.
6.1. Бракеражна комісія і кожен з її членів несуть персональну відповідальність за якісне проведення контрольних функцій і достовірне відображення їх результатів в обліковій документації.
6.2. Бракеражна комісія має право вносити пропозиції керівнику закладу з питань організації харчування учнів.
Додаток №8
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ ОЗО Кіцманський ліцей
від 07.01.2025 р. №7-о
Склад
бракеражної комісії
в ОЗО Кіцманський ліцей
№ п/п
|
Прізвище, ім’я по батькові
|
Посада
|
1.
|
Любов ТЕСЛІЦЬКА
|
Кухар
|
2.
|
|
Медсестра
|
3.
|
Зоріна БІБЛЮК
|
ЗВР
|
Додаток №9
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ ОЗО Кіцманський ліцей
від 07.01.2025 р. №7-о
Склад
бракеражної комісії
у Валявській філії – ОЗО Кіцманський ліцей
№ п/п
|
Прізвище, ім’я по батькові
|
Посада
|
1.
|
Марія БІЛОКРИЛА
|
Кухар
|
2.
|
Марина ЛЕОНТІЙ
|
Медсестра
|
3.
|
Тетяна ЧАЯ
|
педагог-організатор
|
Додаток №10
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ ОЗО Кіцманський ліцей
від 07.01.2025 р. №7-о
Склад
робочої групи у системі НАССР
в ОЗО Кіцманський ліцей
2. Заступник керівника групи: ____________ - сестра медична, відповідальна за медичний супровід та ведення документації.