STEM-ОСВІТА - проблеми та напрямки її впровадження на уроках англійської мови
10-12-2021, 14:50
“STEM-ОСВІТА - проблеми та напрямки її впровадження на уроках англійської мови” - саме такою була тема методичного засідання вчителів англійської мови, яке відбулося 7 грудня на базі закладу.
Під час засідання було розглянуто принципи та засади STEM, STEAM та STREAM-освіти, які можна активно впроваджувати на уроках англійської мови.
Вчителі Маринюк Ю.Г., Богданюк Л.М., Головата О.Є. та Лакуста Т.В. поділилися власним досвідом застосування елементів STEM-освіти на уроках: відеофрагменти уроків “Мій перший ресторан” (рольова гра), “Я-вчитель” (онлайн-заняття), “Я-журналіст”. Було обговорено ефективність використання електронних ресурсів Kahoot, Jamboard, Quizlet, 3D моделювання, а також використання кубиків, навчальних макетів (ляльковий будинок, конструктор LEGO), методів та прийомів (“Зайве слово”, “Групування слів”, “Гарячий стілець”, “Прищіпка на допомогу” (порядок слів у реченні). Вчитель Магун І.І. провела відкритий урок з учнями 3-Б класу на тему: “Школа. Розклад уроків. Дні тижня”.