КОНТАКТИ
Кіцманьська Мicька Рада ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ Опорний заклад освіти Кіцманський ліцей Кіцманської міської ради
Публічна Інформація / Освітні Програми, Що Реалізуються В Закладі Освіти Та Перелік Освітніх Компонентів, Що Передбачені Відповідною Освітньою Програмою

Освітня програма І ступеня на 2021-2022 н.р.

09-10-2021, 11:29

 Затверджую

Директор Кіцманського ЗЗСО
І-ІІІ ступенів
 
Марусяк О.І.
01 вересня 2021 року
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Освітня програма
Кіцманського закладу загальної
середньої освіти І ступеня
на 2021/2022навчальний рік
 
 
 
Схвалено
на засіданні педагогічної
ради №1від 01.09.2021 р.
Голова педагогічної ради
 
___________________Марусяк О.І.
Наказ № __ від 01.09.2021
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Освітня програма Кіцманського закладу загальної середньої освіти І ступеня (початкова освіта) розроблена на виконання
- Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту»,
- постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 87 «Про затвердження Державного стандарту початкової освіти»,
- Розпорядження Кабінету Міністрів від 14 грудня 2016р. №988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року»,
- відповідно до абзацу двадцять четвертого частини першої статті 64 Закону України «Про освіту», підпункту 2 пункту 4 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630, постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. №87 «Про затвердження Державного стандарту початкової освіти» ( зі змінами),   
- наказу МОН України від 08.10.2019р. № 1272«Про затвердження типових освітніх програм для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти »
 - наказу МОНУ від 08.10.2019р. № 1273 « Про затвердження типових освітніх програм для учнів 3-4 класів НУШ»
- наказу МОНУ від 13.0.2020р. №1096 «Про внесення змін до методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів НУШ»,
- наказу МОНУ від 25.09.2020р. №2205 « Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти»,
- наказу НОМУ від 08.2020р. № 1115 «Деякі питання організації дистанційного навчання»,
У Кіцманському закладі загальної середньої освіти І ступеня у 2021/2022 навчальному році відповідно до мережі є 10 класів, у них навчатиметься 241 учень.
3 урахуванням поетапного переходу на здійснення діяльності за новим Державним стандартом у 2021/2022 навчальному році освітня програма закладу освіти розроблялася на основі:
-         для 1-2класів—Державного стандартупочатковоїосвіти(2018),типових освітніх програм (наказ МОН від 08.10.2019 № 1272);
-         для 3-4класів—Державногостандартупочатковоїосвіти(2018),типових освітніх програм (наказ МОН від 08.10.2019 №1273);
Освітня програма початкової освіти окреслює підходи до планування й організації закладом освіти єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом початкової освіти. Освітня програма визначає:
-         загальний обсяг навчального навантаження, орієнтовну тривалість і можливі взаємозв’язки окремих предметів, зокрема їх інтеграції, а також логічної послідовності їх вивчення, які подані в рамках навчальних планів (таблиці 1-4);
-         очікувані результати навчання учнів подані в рамках навчальних програм, перелік яких наведено в таблиці 5; пропонований зміст навчальних програм, які мають гриф «Затверджено Міністерством освіти і науки України» і розміщені на офіційному веб-сайті МОН та ІМЗО;
-         рекомендовані форми організації освітнього процесу та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти;
-         вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за цією освітньою програмою.
Загальний обсяг навчального навантаження та орієнтовна тривалість і взаємозв’язки освітніх галузей, предметів, дисциплін.
 Загальний обсяг навчального навантаження для учнів 1-4-х класів Кіцманського закладу загальної середньої освіти складає орієнтовно 3570 годин/навчальний рік: для 1-х класів – 805 годин/навчальний рік, для 2-х класів – 875 годин/навчальний рік, для 3-х класів – 910 годин/навчальний рік, для 4-х класів – 910 годин/навчальний рік. Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень окреслено у навчальних планах закладу загальної середньої освіти І ступеня (далі – навчальний план).
            Навчальний план дає цілісне уявлення про зміст і структуру першого рівня освіти, встановлює погодинне співвідношення між окремими предметами за роками навчання, визначає гранично допустиме тижневе навантаження учнів. Навчальні плани початкової школи передбачають реалізацію освітніх галузей Базового навчального плану Державного стандарту через окремі предмети. Вони охоплюють інваріантну складову, сформовану на державному рівні, та варіативну складову.
Документ містить навчальні плани для Кіцманського закладу загальної середньої освіти І ступеня з українською мовою навчання (відповідно до Таблиці 1  Типової освітньої програми, затвердженої наказами Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019р. №1272 .
Освітня галузь «Мовно-літературна» з урахуванням вікових особливостей учнів у навчальних планах 1 класів реалізується через окремі предмети «Українська мова» ( читання і письмо), «Іноземна мова». У 2-4 класах - через предмети «Українська мова» та «Читання», «Іноземна мова».
Освітня галузь «Математична» реалізується через окремий предмет «Математика».
Освітня галузь «Природнича, громадянська й історична, соціальна, здоров’язбережувальна» реалізується через предмет «Я досліджую світ»
Освітня галузь «Фізкультурна» реалізується предметом «Фізична культура».
Освітня галузь «Технологічна» реалізується через окремі предмети «Трудове навчання» (1-4 класи) та «Інформатика»( 2-4 класи).
Освітня галузь «Мистецька» реалізується окремими предметами «Образотворче мистецтво» та «Музичне мистецтво».
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р.№ 87  «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної світи» години фізичної культури не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
Варіативна складова навчального плану визначається закладом загальної середньої освіти самостійно, враховуючи особливості організації освітнього процесу та індивідуальні освітні потреби учнів, особливості регіону, рівень навчально-методичного та кадрового забезпечення закладу і відображається в навчальних планах закладу (таблиці 1-4).
Варіативна складованавчальних планів для 1-4 класів використовується на:
-                     для підсилення вивчення української мови з варіативної складової навчального плану для 1-4 класів одна година переноситься в інваріантну складову плану на вивчення предмета «Українська мова» (навантаження становить 8 тижневих годин; з них: 4 год – читання, 4 год – письмо/українська мова).
З метою виконання вимог Державного стандарту навчальні плани закладу освіти містять усі предмети інваріантної складової, передбачені обраним варіантом навчальних планів Типової освітньої програми, затвердженої наказом МОН України.
На початку 2021-2022 навчального року, задля забезпечення якісного виконання освітніхпрограмвумовахочногота/абодистанційногонавчання, буде приділено більше уваги традиційному повторенню вивченого матеріалу за минулий рік і запроваджено у вересні 2021 року «коригуюченавчання».
Для цього може буде проведено діагностичні роботи в 2-4-x класах з основних навчальних предметів з метою визначення рівня засвоєння матеріалу учнями за попередній рік (здебільшого за  період  карантину).
Змістове наповнення предметів «Фізична культура» заклад освіти формує самостійно з варіативних модулів відповідно до вікових особливостей учнів, їх інтересів, матеріально-технічної бази навчального закладу, кадрового забезпечення, регіональних традицій та затвердить на засіданні педагогічної ради у серпні 2021 року.
Гранична наповнюваність класів та тривалість уроків встановлюються відповідно до Закону України "Про повну загальну середню освіту" (ст. 14).
Згідно із частиною 1 ст.17 Закону України «Про освіту» тривалість уроків у 1-х класах – 35 хв, у 2-4 класах – 40 хв.
Поділ класів на групи при вивченні окремих предметів, зокрема української мови, інформатики, іноземної мови здійснюється відповідно до
- наказу Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 № 128 «Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 6 березня 2002 року за № 229/6517 (зі змінами).Згідно з рішеннями органів місцевого самоврядування класи можуть ділитися на групи і при меншій наповнюваності від нормативної, а також при вивченні інших предметів за рахунок зекономлених бюджетних асигнувань та залучення додаткових коштів.
Навчальні плани зорієнтовані на роботу початкової школи за 5-денним навчальним тижнем.
Відповідно Закону України "Про освіту" 2021/2022 навчальний рік розпочинається 1 вересня 2021 року у "День знань". Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:
 - І семестр – з 01.09 до 24.12.2021
- ІІ семестр – з10 .01 до  08.06.2022
 Канікули для учнів проводитимуться :
-         осінні з 25.10 до 31.10.2021
-         зимові  з 25.12.2021 по 09.01.2022
-         весняні – 28.03 до 03.04.2022
-         літні – з дня закінчення навчального року до 01.09.2022р. Для перших класів рекомендовано провести додаткові тижневі канікули в лютому 2022 року.
         Навчальні заняття в усіх класах завершуються 08.06.2022 р., цього ж дня відбудеться свято «Останнього дзвоника».
 Узв’язкуізсвітовимвикликомщодоепідеміологічноїситуації,щомає місце i в Україні, та необхідністю введення карантинних заходів задля запобіганняпоширеннювірусниххвороб,підчасплануванняорганізаційних заходів,щозабезпечуютьосвітнійпроцес,утомучисліiпідчаскалендарно-тематичного планування з предметів буде враховано можливість організаціїосвітньогопроцесувмежахнавчальногорокувумовахкарантину. Для організації дистанційного навчання в цей період педагоги скористаються методичними рекомендаціями, поданими у листах МОН від 23.03.2020 № 1/9-173 «Щодо організації освітнього процесу в закладах середньої освіти під час карантину»,методичнимирекомендаціями  «Організація дистанційного навчання   в   школі»   (авт.   А.   Лотоцька, А.Пасічник),розробленимизапідтримкиМОН(https://cutt.ly/MynTayc)
При організації освітнього процесу в карантинних умовах буде забезпечуватись:
- соціальне дистанціювання;
-мінімізаціяпереміщенняздобувачівосвітитакомунікаціяміжнимив межах закладуосвіти;
- дотримання нормативів наповнюваності класів та інших вимог
законодавства про освіту.
Заклад організує дистанційне навчання за допомогою: поєднання онлайн-занять через Zoom, Skype, Instagram, Google, Hangouts; заздалегідь записанихвідеоуроків,презентаційвідвчителівчиіззовнішніх освітніх ресурсів; ретельно підібраних завдань для самостійної роботи із подальшою перевіркою; використання безкоштовних вебсерверів та платформ, наприклад, Google, Classroom, Moodle, MicrosoйTeams.
Надзвичайно важливою є чітка система організації навчання в закладі з самостійним опрацюванням матеріалу (розклад, критерії оцінювання, узгодження кількості контрольних робіт (не більше 3 на тиждень), врахування вікових особливостей щодо виконання домашніх завдань). Домашні завдання мають бути посильними для самостійного виконання дітьми (мати чіткі поради та інструкції). Продовжуватиметься навчання педагогів у напрямі опанування інформаційними технологіями та їх ефективного використання в роботі, вдосконалюватимуться цифрові компетентності, які активізують пізнавальний інтерес учнів до використання додаткових навчальних матеріалів, розміщених на освітніх електронних ресурсах. Актуальність даного питання підтверджена використанням дистанційної форми навчання в період карантинних заходів минулого навчального року. Доцільною формою навчання є також розміщення записів відеоуроків з різних навчальних предметів, презентацій, відеоконференцій, інформування учнів та батьків про освітні ресурси, що сприяють кращому засвоєнню знань учнів із різними рівнями підготовки. Важливо, щоб в учнів були чіткі інструкції до завдань, які необхідно виконати, та був вільний доступ до навчальних матеріалів. Якщо вчитель чітко спланує роботу, визначиться як буде проводити дистанційне навчання, які цифрові сервіси буде використовувати, підготує і використовуватиме якісні навчальні матеріали, організує зворотній зв'язок з учнями, то таке навчання забезпечить необхідну якість освітніх послуг. Задля забезпечення якісного виконання освітніх програм в умовах очного та дистанційного навчання під час календарно-тематичного планування у навчальних програмах і календарно-тематичних планах педагоги виділятимуть ключові теми, на яких ґрунтується подальше опрацювання програмового матеріалу. Це дозволить без порушення системи програмових вимог ущільнювати, оптимізувати вивчення предмета, концентрувати увагу на відпрацюванні позицій, що мають забезпечити якісну самостійну роботу учнів в умовах дистанційного навчання. Під час вибору на початку навчального року навчально-методичного комплексу для вивчення предмета вчителі передбачать можливості використання засобів та інструментарію дистанційного навчання в умовах очного навчання. Важливим є формування у здобувачів освіти уміння вчитися з використанням ІТ, а в учителів – уміння забезпечувати цей процес є пріоритетним освітнім завданням у 2021/2022 навчальному році.
Оцінювання результатів навчання учнів у закладах загальної середньої освіти урегульовано такими документами:
 - Закон України «Про повну загальну середню освіту» (стаття 17);
- Порядком переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України 14.07.2015 № 762 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 08.05.2019 № 621), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.07.2015 за № 924/27369 ,
- наказом МОНУ від 07.12.2018р. №1362 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу учнів 1-3 класів НУШ»,
 
          - наказ МОНУ від 02.09.2020р. № 1096 «Про внесення змін до наказу
 МОНУ від 07.12.2018р. № 1362»
 
- листа МОНУ від 13.07.2021р. щодо оцінювання навчання учнів 3-4 класів НУШ,
 
Відповідно до рішення педагогічної ради № 1  від 01.09..2021 р. з питання «Про визначення термінів та доцільності навчальної практики та навчальних екскурсій у 2021/2022 н.р.» вирішено навчальні екскурсії та навчальну практику  проводити протягом усього навчального року. А при потребі продовжити у пкріод з 27.05.2021 по 08.06.2022р.
Закінчується навчальний рік підсумковим рівневим оцінюванням навчальних досягнень учнів 3-4 класів та проведенням ЗНО випускників початкової школи,  згідно з вимогами статті 34 Закону України «Про повну загальну середню освіту».
Очікувані результати навчання здобувачів освіти.
Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання, які має реалізувати вчитель/вчителька у рамках кожної освітньої галузі. Результати навчання повинні робити внесок у формування ключових компетентностей учнів.
Такі ключові компетентності, як уміння вчитися, ініціативність і підприємливість, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя, соціальна та громадянська компетентності можуть формуватимуться відразу засобами усіх предметів. Виокремлення в навчальних програмах таких наскрізних ліній ключових компетентностей як «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність» спрямоване наформування в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях. Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, окремих предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища. Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.
Необхідною умовою формування компетентностей є діяльнісна спрямованість навчання, яка передбачає постійне включення учнів до різних видів педагогічно доцільної активної навчально-пізнавальної діяльності, а також практична його спрямованість. Доцільно, де це можливо, не лише показувати виникнення факту із практичної ситуації, а й по можливості створювати умови для самостійного виведення нового знання, перевірці його на практиці і встановлення причинно-наслідкових зв’язків шляхом створення проблемних ситуацій, організації спостережень, дослідів та інших видів діяльності. Формуванню ключових компетентностей сприяє встановлення та реалізація в освітньому процесі міжпредметних і внутрішньопредметних зв’язків, а саме: змістово-інформаційних, операційно-діяльнісних і організаційно-методичних. Їх використання посилює пізнавальний інтерес учнів до навчання і підвищує рівень їхньої загальної культури, створює умови для систематизації навчального матеріалу і формування наукового світогляду. Учні набувають досвіду застосування знань на практиці та перенесення їх в нові ситуації.
Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття початкової освіти
Початкова освіта здобувається, як правило з шести років (відповідно до Закону України «Про освіту».
Перелік освітніх галузей. Освітню програму укладено за такими освітніми галузями:
Перші класи:
Мовно-літературна
Іншомовна
Математична
Я досліджую світ( природнича, громадянська й історична, соціальна, здоров’язбережувальна галузі)
Технологічна
Мистецька
Фізкультурна
Другі - четверті класи:
          Мовно - літературна
          Математична
Я досліджую світ( природнича, громадянська й історична, соціальна, здоров’язбережувальна галузі)
          Технологічна
          Інформатична
          Мистецька
          Фізкультурна
         
      Мистецька освітня галузь реалізується через предмети за окремими видами мистецтва: музичне мистецтво, образотворче мистецтво за умови реалізації упродовж циклу навчання всіх очікуваних результатів галузі.
Логічна послідовність вивчення предметів розкривається у відповідних навчальних програмах.(таблиця 5)
Рекомендовані форми організації освітнього процесу. Основними формами організації освітнього процесу є різні типи уроку:
-         формування компетентностей;
-         розвитку компетентностей;
-         перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей;
-         корекції основних компетентностей;
-         комбінований урок.
Також формами організації освітнього процесу є різні типи уроку, екскурсії, віртуальні подорожі, спектаклі, квести, які вчитель організовує у межах уроку або в позаурочний час. З метою засвоєння нового матеріалу та розвитку компетентностей крім уроку проводяться навчально-практичні заняття. Ця форма організації поєднує виконання різних практичних вправ, експериментальних робіт відповідно до змісту окремих предметів, менш регламентована й має акцент на більшій самостійності учнів в експериментальній та практичній діяльності. Досягнуті компетентності учні можуть застосувати на практичних заняттях і заняттях практикуму. Практичне заняття - це така форма організації, в якій учням надається можливість застосовувати отримані ними знання у практичній діяльності. Експериментальні завдання, передбачені змістом окремих предметів, виконуються на заняттях із практикуму (виконання експериментально-практичних робіт). Функцію перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей виконує навчально-практичне заняття. Учні одержують конкретні завдання, з виконання яких звітують перед учителем. Практичні заняття та заняття практикуму також можуть будуватися з метою реалізації контрольних функцій освітнього процесу. На цих заняттях учні самостійно виготовляють вироби, проводять виміри та звітують про виконану роботу.
Можливо проводити заняття в малих групах, бригадах і ланках (у тому числі робота учнів у парах змінного складу) за умови, що окремі учні виконують роботу бригадирів, консультантів, тобто тих, хто навчає малу групу.
Екскурсії в першу чергу покликані показати учням практичне застосування знань, отриманих при вивченні змісту окремих предметів (можливо поєднувати зі збором учнями по ходу екскурсії матеріалу для виконання визначених завдань).
Форми організації освітнього процесу можуть уточнюватись та розширюватись у змісті окремих предметів за умови виконання державних вимог Державного стандарту та окремих предметів протягом навчального року.
Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів.
Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти. Система внутрішнього забезпечення якості складається з наступних компонентів:
-         кадрове забезпечення освітньої діяльності;
-         навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності;
-         матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності;
-         якість проведення навчальних занять;
-         моніторинг досягнення учнями результатів навчання (компетентностей).
Завдання системи внутрішнього забезпечення якості освіти:
-         оновлення методичної бази освітньої діяльності;
-         контроль за виконанням навчальних планів та освітньої програми, якістю знань, умінь і навичок учнів, розробка рекомендацій щодо їх покращення;
-         моніторинг та оптимізація соціально-психологічного середовища закладу освіти;
-         створення необхідних умов для підвищення фахового кваліфікаційного рівня педагогічних працівників.
Освітня програма початкової освіти передбачає досягнення учнями результатів навчання (компетентностей), визначених Державним стандартом.
Освітня програма закладу освіти та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою, оприлюднюються на веб-сайті закладу освіти або на веб-сайті його засновника.
На основі освітньої програми закладу освіти складено та затверджено навчальний план закладу Кіцманського закладу загальної середньої освіти, що конкретизує організацію освітнього процесу.
 
 
 
Директор Кіцманського ЗЗСО І-ІІІ ступенів                                 Марусяк О.І.                  
 
 
                                                                                                           
 
 
 
 
                                                                                                                       Таблиця 1
до освітньої програми Кіцманського ЗЗСО І ступеня
                                                                                           ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Кіцманського ЗЗСО І-ІІІ ст.
__________________ Марусяк О.І.
«01» вересня 2021 року
Навчальний план закладу загальної середньої освіти
з навчанням українською мовою для 1-х класів
Назва
освітньої галузі
                   Класи
Кількість годин
на рік по класах
1-А
1-Б
 Разом
Інваріантний складник
Мовно-літературна
7+1/280
 
2/70
7+1/280
 
2/70
14+2/
560
 
4/140
Іншомовна
Математична
4/140
4/140
 8/280
Я досліджую світ (природнича,
громадянська й історична, cоціальна, здоров’язбережувальна галузі)
  
3/105
    
3/105
      
6/ 210
Технологічна
     1/ 35
1/35
2/70
Мистецька
2/70
2/70
 4/140
Фізкультурна*
3/105
3/105
6/210
Усього
22+1/
805
22+1/
805
44+2/
1610
Варіативний складник
Додаткові години для вивчення предметів освітніх галузей, проведення індивідуальних консультацій та групових занять
Індивідуальні консультації та групові заняття
1
1
1
Загальнорічна кількість навчальних годин
23/
805
23/
805
46/
1610
Гранично допустиме тижневе/ річне навчальне навантаження учня
20/
700 
20/
700 
40/
1400
Сумарна кількість навчальних годин, що фінансуються з бюджету (без урахування поділу на групи) 
23/
805 
23/
805
46/
1610
* Години, передбачені для фізичної культури, не враховуються під час визначення гранично допустимого навантаження учнів.
                                                                                                      
                                                                                                       
                                                                                                  
                                                                                                            Таблиця 2
до освітньої програми Кіцманського ЗЗСО І ступеня
                                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Кіцманського ЗЗСО І-ІІІ ст.
__________________ Марусяк О.І.
«01» вересня 2021року
Навчальний план закладу загальної середньої освіти
з навчанням українською мовою для 2-х класів
Назва
освітньої галузі
                         Класи
Кількість годин
на рік по класах
2-А
2-Б
             Разом
Інваріантний складник
Мовно-літературна
7+1/
280
 
3/105
7+1/
280
 
3/105
14+2/560
 
 
6/210
Іншомовна
Математична
4/140
4/140
 8/280
Я досліджую світ (природнича,
громадянська й історична, соціальна, здоров’язбережувальна галузі)
  
 3/105
    
3/105
  
 
      
6/ 210
Технологічна(трудове навчання)
     1/ 35
1/35
2/70
Інформатична(інформатика)
1/ 35
1/ 35
2/70
Мистецька( мистецтво)
2/70
2/70
4/140
Фізкультурна*(фізкультура)
3/105
3/105
6/210
Усього
24+1/
875
24+1/
875
48+2/
1750
Варіативний складник
Додаткові години для вивчення предметів освітніх галузей, проведення індивідуальних консультацій та групових занять
Індивідуальні консультації та додаткові заняття
1
1
2
Загальнорічна кількість навчальних годин
22+3/
875
22+3/
875
44+6/
1750
Гранично допустиме тижневе/ річне навчальне навантаження учня
22/770 
22/770 
44/1540
Сумарна кількість навчальних годин, що фінансуються з бюджету (без урахування поділу на групи) 
25/875 
25/875
50/1750
* Години, передбачені для фізичної культури, не враховуються під час визначення гранично допустимого навантаження учнів.                                             
 
Таблиця 3
до освітньої програми Кіцманського ЗЗСО І ступеня
                                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Кіцманського ЗЗСО І-ІІІ ст.
__________________ Марусяк О.І.
«01» вересня2021року
Навчальний план закладу загальної середньої освіти
з навчанням українською мовою для 3-х класів
Назва
освітньої галузі
                    Класи
Кількість годин
на рік по класах
3-А
3-Б
3-В
      Разом
Інваріантний складник
Мовно-літературна
7+1/
280
 
3/105
7+1/
280
 
3/105
7+1/
280
 
3/105
21+3/840
 
 
9/315
Іншомовна
Математична
5/175
5/175
5/175
 15/525
Я досліджую світ (природнича,
громадянська й історична, соціальна, здоров’язбережувальна галузі)
  
 3/105
    
3/105
  
 3/105
      
9/ 315
Технологічна(трудове навчання)
     1/ 35
1/35
1/35
3/105
Інформатична(інформатика)
1/ 35
1/ 35
1/ 35
3/105
Мистецька( мистецтво)
2/70
2/70
2/70
6/210
Фізкультурна*(фізкультура)
3/105
3/105
3/105
9/315
Усього
25+1/
910
25+1/
910
25+1/
910
75+3/
2730
Варіативний складник
Додаткові години для вивчення предметів освітніх галузей, проведення індивідуальних консультацій та групових занять
Індивідуальні консультації та додаткові заняття
1
1
1
3
Загальнорічна кількість навчальних годин
23+3/
910
23+3/
910
23+3/
910
69+9/
2730
Гранично допустиме тижневе/ річне навчальне навантаження учня
23/805 
23/805 
23/805
69/2415
Сумарна кількість навчальних годин, що фінансуються з бюджету (без урахування поділу на групи) 
26/910 
26/910
26/918
75/2730
* Години, передбачені для фізичної культури, не враховуються під час визначення гранично допустимого навантаження учнів.                                              
                                                                                                                                                   
 
Таблиця 4
до освітньої програми Кіцманського ЗЗСО І ступеня
                                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Кіцманського ЗЗСО І-ІІІ ст.
__________________ Марусяк О.І.
«01» вересня 2021 року
Навчальний план закладу загальної середньої освіти
з навчанням українською мовою для 3-х класів
Назва
освітньої галузі
                    Класи
Кількість годин
на рік по класах
4-А
4
4
       Разом
Інваріантний складник
Мовно-літературна
7+1/
280
 
3/105
7+1/
280
 
3/105
7+1/
280
 
3/105
21+3/840
 
 
9/315
Іншомовна
Математична
5/175
5/175
5/175
 15/525
Я досліджую світ (природнича,
громадянська й історична, соціальна, здоров’язбережувальна галузі)
  
 3/105
    
3/105
  
 3/105
      
9/ 315
Технологічна(трудове навчання)
     1/ 35
1/35
1/35
3/105
Інформатична(інформатика)
1/ 35
1/ 35
1/ 35
3/105
Мистецька( мистецтво)
2/70
2/70
2/70
6/210
Фізкультурна*(фізкультура)
3/105
3/105
3/105
9/315
Усього
25+1/
910
25+1/
910
25+1/
910
75+3/
2730
Варіативний складник
Додаткові години для вивчення предметів освітніх галузей, проведення індивідуальних консультацій та групових занять
Індивідуальні консультації та додаткові заняття
1
1
1
3
Загальнорічна кількість навчальних годин
23+3/
910
23+3/
910
23+3/
910
69+9/
2730
Гранично допустиме тижневе/ річне навчальне навантаження учня
23/805 
23/805 
23/805
69/2415
Сумарна кількість навчальних годин, що фінансуються з бюджету (без урахування поділу на групи) 
26/910 
26/910
26/918
75/2730
* Години, передбачені для фізичної культури, не враховуються під час визначення гранично допустимого навантаження учнів.                                              
                                                                                                                                                 Таблиця 5
до освітньої програми Кіцманського ЗЗСО І ступеня
                                                                                    ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Кіцманського ЗЗСО І-ІІІ ст.
______________________ Марусяк о.І.
«01» вересня2021 року
Перелік навчальних програм
для учнів закладів загальної середньої освіти І ступеня
 
№з/п
Назва навчальної програми
1-4 класи
1
Типова навчальна програма для 1-2 класів під редакцією Савченко О.Я,
затверджена наказом МОНУ  від 08.10.2019 №1272
2
Типова навчальна програма для 3-4 класу під редакцією Савченко О.Я,
затверджена наказом МОНУ  від 08.10.2019 №1273
 

ПЕРЕЙТИ ДО РОЗДІЛУ ОСВІТНІ ПРОГРАМИ, ЩО РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ ТА ПЕРЕЛІК ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТІВ, ЩО ПЕРЕДБАЧЕНІ ВІДПОВІДНОЮ ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ →